pátek 20. května 2016

Noty k písničce

Jednou z mých zálib je také hraní na key board a psaní hudebních transkripcí k písničkám, které mám ráda. Netroufám si tvrdit, že jsem v tom nějak zvlášť dobrá - spíš naopak, protože hrát jsem se začala učit v době, kdy mi bylo přibližně patnáct a půl roku a čtení not mi taky moc nešlo (v tom se stále snažím zdokonalovat - například hraní šestnáctinových a kratších not s tečkou, prodloužených ligaturou nebo oddělených pomlkou). Navíc mě nikdy nenapadalo nic moc vhodného a originálního, co by se dalo hrát levou rukou jako doprovod, což je poměrně zásadní věc, nicméně se snažím po všech stranách neustále zdokonalovat. Muzikant ze mě ovšem nikdy nebude ;-)
 

Nic z toho ovšem neznamená, že bych se svým zálibám nemohla i přesto věnovat. Jen ty výsledky nebudou nikdy tak dobré jako výsledky lidí, kteří na hudební nástroj(e) hrají už od útlého věku, ale v to ani nemůžu doufat. 
Tak či onak jsem konečně dokončila jednu transkripci, a sice transkripci k písni The Escapist od Nightwish. A je psaná celá v novém programu, neboť starému programu, který jsem používala a stále pro určité účely používám (ten nový například neumožňuje extrakci mid souboru), postrádal mnoho důležitých funkcí.




Žádné komentáře:

Okomentovat